Saturday, April 11, 2009

Drama di pagi ari...

Pagi ni dalam kul 8.30 aku terjaga...ada bunyi bising2 kat luar umah...ada suara cina maki2 sial la..babi la...
Aku pun dgn terpisat2 ngintai la kt tingkap...rupanya along tgh mintak utang kat umah jiran depan umah aku
Dia maki2 dalam bahasa cine....takot aku....lama gak dlm sejam gak dia maki2.yang jiran aku tu senyap dlm umah x bukak pintu....macam dlm drama lak..
Lama2 dia boring kot...Dia sound "lu jgn tito malam, nnti wa dtg lagi!!!lu jgn lepot polis ho!!!"
pastu dia blah....waduh.......
Yang jiran aku pon 1...kete smpai 2 bijik....rupanya utang along!!!donia....donia......

1 comments:

haliarn on April 12, 2009 at 4:59 AM said...

haha..mlm ni lagi drama yek...jgn tb2 lak along tu salah umah n taler umah ko sudaaaaaa

Post a Comment

 

Friends

Blog List