Saturday, March 28, 2009

All about me

Hmm....sape2 yg x knal sgt aku, meh aku nk cite sket....
Kwn2 aku mcm Nina, Hali, Yah da tau sgt la prangai aku ni....tu yg wat aku syg diorag...(hehe....bodek lebih sket.Lama x jumpa korang)
Aku ni seorang kakak kepada 2 org adikku...ank sulung.Biasanya ank sulung berdikari kan,tp aku lain sket...manja terlebih,mcm budak2 (member slalu ckp aku bdk kecik...tapi kecik setahun je pun...) Tapi aku ni baik hati kot...suka tolong org, aku pattern yang x sampai ati nk tolak klau org minta tolong...sampai kadang2 org amik kesempatan atas kebaikan aku tu..huhu...
Kalau baru knal aku msti org ingat aku pendiam...tak banyak ckap...tp aku bleh ikut rentak org la...kalau org tu jenis bnyak ckp, aku pun bleh layankan je...tp kengkawan aku sume jenis mulut 'cek bedah'....so aku pn 'cek bedah' sama la...
Lg satu...klau org baik ngan aku, aku akn baik ngan dia...klau org wat taik kat aku....aku wat 10 kali ganda kat dia...aku jenis pendendam gak la...bleh maafkan org tu, tp aku susah nak lupa perbuatan dia tu (ni sikap yg aku cuba kikis...tp dlm dunia yg kejam skang...kite xleh baik sgt...nanti kene pijak kn??)
Lg ape ek??Aku skang keje sbagai customer service coordinator kat sbuah mall baru bukak kat tpt aku.Best keje sini.Gaji sedap,keje pn agak relax sket...environment dia yg warm buat aku x kisah kalau kene keje 12jam pn (tp skang ot kene catu coz gawat)
Acctually aku ada diploma in hotel management..n aku penah keje hotel, but gaji x setimpal dgn pressure yg maha hebat, plus dgn boss aku yg agak sengal...aku decide utk lupakan seketika hotel line ni..wlaupun aku suka keje dulu lebih dari skang.Tp xpela...nk cuba jgk gain experience yg lain sket.Maybe in the future aku akan balik pd hotel line klau x dapat keje government...hehe....
Pnjangnye aku bebel......ada lg nk cite...klau masa free aku ske abiskan masa utk diri aku..coz maklumla org bekerja ni bkan bnyak masa free...aku ske basuh kete aku sampai bekilat...ckupkan tido aku yg kdg2 x ckup...n hobi baru aku...meroyan kat sini..hehe...tu pun klau aku xde date ngan bf or member2 kerja ku...diorg tu ade je plan time aku cuti...sampai mak aku kata aku x lekat kat umah
Tu je la kot citer pasal aku...panjang sgt kanh muntah ijau lak korang baca...hihi....Sayonaraaaaaaaaa

****Last but not least....aku sebenanya rindu kat adik aku kat shah alam...lama x gi melalak kat karaoke ngan dia...huk!huk!...wanie.....bila ko nak balik!!!!!

2 comments:

haliarn on March 29, 2009 at 3:42 AM said...

tipuuuu...ila ni bdk (budak not badak ye..hahaha)yg sengal....ke ko rindu aku....x nak ngaku..aku pun s.alm gak

shahilla on March 30, 2009 at 12:18 AM said...

podah...watpe rindu ko...nyampah!!

Post a Comment

 

Friends

Blog List