Saturday, March 28, 2009

Geram di Sunday Morning

Aku tgh geram bangat ngan sorg mamat ni...sape lg bf aku la...slalu aku rasa dia lebihkan kengkawan dia drpd aku...
Normal ke klau lelaki lebihkan member dr awek??
Geram...geram....
Actually aku da bgtau dia arini aku nk pi beli brg sket sblum masuk keje, nk pi cc update blog aku ni,bnyk mende aku nk wat..of cos la nk pkai kete kan...
Tetiba pagi ni baru dia bgtau da jnji ngan kawan dia nk tlg amik spare part moto kt batu pahat!!
Of course la nk pakai kete...
Aku x kisah pn dia nak pakai kete janji dia isi minyak penuh2 (hehe...) tp jgn la bgtau last minit kn??Tnya la dlu kalau nk janji ngan kwn2...
Ni tak...kalau ngan kawan laju je angguk kepala.....bkn x penah dia cancel date ngan aku sbb kengkawan dia ajak lepak2 beramai2...
Kalo aku ni ada lesen moto xpe gak, bleh aku pkai moto dia tu.Ni xde....da aku stuck kat cc ni x tau sampai kul bpe...silap2 pi keje jlan kaki...GERAMNYER!!!!!!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

Friends

Blog List